آرزو
✔ بیآ تــو آرزو کـטּ ✔
ßïvα£α нαя§нαß ß kнαßê mαñ ñα¥α
درباره وبلاگ


سلام به وبم خوش اومدین.قدیما اینجا باید اعترافـــ میکردین ولی انگاری ایده ی جالبی نبود واسه همین تصمیم گرفتم ازین به بعد فقط آرزو کنین..من دوتا وبـ دیگه دارم همزاد غم و به سوی تو تو لینکای روزانه گذاشتم دوس داشتین ببینین...حتما نظرتونو بگین...مرسی

پيوندها
✔باربی ناز✔
✔شعرزمان {سپیگان}داستان.مطالب متنوع✔
✔...سک..ی وا...✔
✔ سایه روشن✔
✔ عشق پاک ✔
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ✔ بیآ تــ ـ ــو آرزوکـטּ ✔ و آدرس hasrat-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 9394
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بابک جهانبخش - دوست دارم

نويسندگان
mαн§α

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392
اسفند 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
برچسب:, :: :: نويسنده : mαн§α

 

+من آرزو میکنم که اون اگه واقعا منو دوس داره برگرده تا دیر نشده...

+ارزوی خودم+

 ====================

+من آرزو میکنم که خدایا با اومدن سال جدیدعشق مهدی رو تو دل هامون پررنگتر کن.

انشاا... سال دیگه سال ظهور مهدیمون باشه.

+گل مینا+

 ====================

+آرزو میکنم منو علی بهم برسیم...

+ممر و علی+



نظرات شما عزیزان:

محمد فتحی
ساعت8:55---19 فروردين 1392
دوستت دارم ، نه برای " دیروزت " ، " امروزت " و یا فردایت

بلكه برای خودت ،..

تو در قلب من " نیستی " !

تو در تمام وجود من هستی و بس ( )

در تمامی زندگی ام نه تنها مثل تو نداشته ام

بلكه ، فكرش را هم نمی كردم كه داشته باشم

خدا خواست تو قسمت "من" و من قسمت تو بشم

و این است رسم روزگار

توكلم به خداست

چشمم به تو ،‌ برای داشتن زندگی بهتر ،..

دوستت دارم ، دوستم داشته باش

تا پایان عمــــــــــــ ـر

:: محمد فتحی :: ابوالفتحی :: مرد تنهایی ::


باربی ناز
ساعت15:21---18 فروردين 1392
سلام وبتون نانازه به باربی ناز هم یه سر بیاین



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: